loading...

سئو

بازدید : 579
شنبه 2 مرداد 1400 زمان : 18:46

بک لینک چیست؟
بک لینک ایجاد پیوند از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. هنگامی که وب سایت دیگری به سایت شما لینک می شود ، بک لینک ایجاد می شود. موتورهای جستجو مانند گوگل لینک بک لینک را "توصیه" برای یک صفحه می دانند. طبق بسیاری از مطالعات ، میزان بک لینک با کیفیت در یک صفحه شما را در رتبه بندی جستجوی ارگانیک بالاتر می برد.

گرفتن بک لینک از یک وب سایت خارجی مانند یک "توصیه" برای سایت شما است. هرچه "توصیه" های بیشتری از وب سایت های دیگر داشته باشید ، رتبه سایت شما در نتایج موتور جستجو بالاتر خواهد بود.

با این حال ، همه بک لینک ها برابر نیستند.
اگر می خواهید رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود ببخشید ، انواع خاصی از بک لینک ها را باید دریافت کنید ، همه چیز به کمیت نیست. شما باید از سایت های معتبر یا مرتبط با محتوا یا صنعت خود بک لینک بگیرید.

وقتی وب سایت شما از منابع با کیفیت و معتبر بک لینک دارد ، موتورهای جستجو وب سایت شما را به عنوان یک مرجع می بینند و وقتی آنها شما را به عنوان یک مرجع حساب می کنند ، در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر می روید.

چرا بک لینک مهم است؟

دریافت بک لینک کار سختی است اما بک لینک هایی که کسب می کنید مزایای زیادی برای سایت شما به همراه دارد. این مزایا را می توان به شرح زیر ذکر کرد:

1. بک لینک رتبه بندی گوگل شما را افزایش می دهد
همه می خواهند در گوگل رتبه بالاتری داشته باشند ، بنابراین این محبوب ترین مزیت بک لینک است.

2. بک لینک موجب افزایش بازدید سایت می شود
بازدید از سایتی که از آن بک لینک می گیرید می تواند منجر به تغییر در سایت شما شود و این احتمالاً دومین مزیت بک لینک است.

3. بک لینک به افزایش اعتماد شما کمک می کند
اگر از برخی از وبلاگ های معروف ، اینفلوئنسرها یا سایت های خبری بک لینک بگیرید ، می توانید آنها را با بازدیدکنندگان خود به اشتراک بگذارید و اعتماد آنها را به محصولات خود افزایش دهید.

4. بک لینک به طور طبیعی بک لینک بیشتری را به خود جلب می کند
این مزیت دیگری است که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند. اگر از قبل برخی از لینک های برگشتی با کیفیت در سایت های معروف داشته باشید ، برخی از افرادی که به این سایت ها لینک می دهند نیز به شما بک لینک می دهند.

5. بک لینک ها به شما اجازه می دهند که شناخته شوید
بک لینک سبب می شود سایت شما در معرض افراد بسیاری قرار بگیرد.

چرا بک لینک برای الگوریتم جستجوی گوگل بسیار مهم است؟

مأموریت گوگل این است که به افرادی که برای یک موضوع جستجو می کنند ، بهترین نتایج جستجو را ارائه دهد.

بنابراین چگونه بهترین نتایج را تعیین می کند؟

با درک اینکه دیگران در سایت های خارجی درباره شما چه می گویند قابل اعتمادتر از آنچه در مورد خود می گویید است ، گوگل با دیدن بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند می تواند نظر دیگران درباره شما را ببیند.

علاوه بر این، گوگل برای اصلاح و بهبود نتایج بیش از 200 فاکتور به الگوریتم های خود (سیگنال های شبکه های اجتماعی ، سرعت بارگیری وب سایت ، سن دامنه ، معماری وب سایت ، کیفیت محتوا و ...) اضافه کرده است. اما برای گوگل ، بک لینک قوی همیشه قوی ترین سیگنال بوده است. بنابراین کیفیت همیشه به معنای یک قسمت اساسی از نحوه کار الگوریتم است. جذب بک لینک با کیفیت به وب سایت همیشه مهم خواهد بود و همیشه برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجوی گوگل ضروری است.

بک لینک های مضر چیست؟

ما در مورد اهمیت بک لینک صحبت می کنیم ، اما همه بک لینک ها برای وب سایت شما مفید نیستند. بک لینک از منابع غیرقابل اعتماد و سوال برانگیز می تواند بد دسته بندی شود و روی نمره سئو شما تأثیر منفی بگذارد. به خصوص اگر این سایتها در گذشته توسط گوگل(یا سایر موتورهای جستجو) جریمه شده باشند ...

مشخصات یک بک لینک مخرب:

اقتدار دامنه کم
نمره هرزنامه بالا
بیش از 100 لینک خروجی به یک صفحه
دامنه توسط گوگل نمایه نشده باشد
اگر بک لینک ها را از چنین وب سایتی شناسایی کنید ، حذف این بک لینک ها با دنبال کردن روند رد بک لینک توسط گوگل از تأثیر منفی سایت شما جلوگیری می کند.

7 روش برتر برای دریافت بک لینک

در حال حاضر ، احتمالاً با خود فکر می کنید ، "بله ، من می دانم که لینک دهی با کیفیت برای وب سایت من چیز مهمی است ، اما چگونه می توانم بک لینک بگیرم ؟"

موثرترین کمپین های ایجاد بک لینک با نوشتن محتوای با کیفیت شروع می شوند. هنگامی که با افراد مناسب به اشتراک گذاشته می شود ، پست های مفید وبلاگ شروع به بدست آوردن لینک و رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو می کنند.

با این حال ، بهترین راه برای شروع رشد این روند طبیعی ، تعامل فعالانه با وبلاگ نویسان برای محتوای با کیفیت است.

با توجه به این مهم ، ما لیستی در رابطه با روش های کسب بک لینک برای شما آماده کرده ایم. بیایید با هم نگاهی بیندازیم:

1. دسترسی هدفمند بک لینک را انجام دهید
پس از انتشار مقاله وبلاگ ، 3-4 عبارت پیدا کنید که مقاله شما را توصیف می کنند. این عبارات را در گوگل جستجو کنید و با نویسندگان بهترین مقالاتی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، تماس بگیرید.

در مقاله خود از آنها تعریف کنید. مواردی را برای افزودن ارائه دهید. مطالب منسوخ و نادرست را به آنها گزارش دهید.

مقاله خود را در حین صحبت با آنها در میان بگذارید و آنها را تشویق کنید تا به مقاله شما بک لینک بدهند.

2. یک نویسنده مهمان باشید
شما می توانید در بسیاری از سایت ها و وبلاگ هایی که انتشار مقاله شما را می پذیرند ، نویسنده مهمان باشید. این روش مؤثرترین راه برای دستیابی به مخاطبان جدید است.

اما قبل از نوشتن مقاله ، از موارد زیر اطمینان حاصل کنید:

مکانی که می نویسید باید با موضوع وب سایت یا وبلاگ شما مرتبط باشد.
شما باید یک مقاله حرفه ای و جالب بنویسید که روی کیفیت متمرکز باشد ، نه مقاله ای که در آن از شرکت یا خودتان تعریف کنید. به یاد داشته باشید که یک مقاله بد شهرت بدی به همراه خواهد آورد.
لینک هایی ایجاد کنید که به وب سایت شما کمک کند ، نه لینک هایی که ممکن است بر رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارد.


3. منابع را بنویسید
یک راه آسان برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت ، نوشتن گواهی برای وب سایت هایی است که استفاده می کنید. فقط در عرض چند دقیقه می توانید از صفحه اصلی یک وب سایت معتبر پیوند کسب کنید. تا زمانی که واقعاً مشتری این محصول هستید ، احتمالاً در ازای مراجعه می توانید پیوند دریافت کنید.

4. مصاحبه
مصاحبه های آنلاین یک روش عالی برای به دست آوردن لینک برای وب سایت شما است. وقتی در زمینه کاری خود مقتدر باشید ، پیشنهادهای مصاحبه زیادی دریافت خواهید کرد ، اما تا آن زمان فرا رسد ، باید روش های مختلفی را امتحان کنید. در مورد مصاحبه در مورد وب سایت ها تحقیق کرده و با آگاهی از آنها درباره اطلاعاتی که می توانید به آنها کمک کنید ، به آنها بگویید که می خواهید مصاحبه کنید.

5. لینک های داخلی ایجاد کنید
لینک های داخلی عامل مهمی برای داشتن یک وب سایت موفق است. با ساختار لینک داخلی خوب ، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی در وب سایت پیمایش کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهند.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، ابزارهایی وجود دارند که می توانند به صورت خودکار لینک های داخلی ایجاد کنند.

6. استراتژی های رقبا را بررسی کنید
اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را بیشتر کنید ، باید نگاهی به استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبا بیندازید. برای این منظور ، باید رقبای خود را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و تکنیک ها و روش های بازاریابی محتوا را درک کنید. این به شما کمک می کند بک لینک خود را چند برابر کنید و بهتر بفهمید که آنها از چه روشی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر به عنوان نویسنده مهمان بک لینک دریافت می کنند ، سعی کنید در همان وب سایت ها پست مهمان بنویسید

7. طرفداران رقبای خود را پیدا کنید
اگر رقبای شما طرفداران کافی برای هواداری دارند ، بدون شک می توانید آنها را ترغیب کنید تا با شما نیز ارتباط برقرار کنند. این در صورتی است که محتوایی مشابه یا حتی برتر از رقبایتان ایجاد می کنید. اگر بتوانید این افراد را به طرفداران وب سایت خود تبدیل کنید ، احتمالاً با شما نیز ارتباط برقرار خواهند کرد.

بیشترین سوالات در مورد بک لینک

آیا وب سایت ها هنگام خرید بک لینک جریمه می شوند؟
گوگل ؛با خرید بک لینک و پر کردن مطالب با کلمات کلیدی مخالف است و دائماً در الگوریتم های خود به روزرسانی های جدیدی ارائه می کند که تاکتیک های سئو را تعریف می کنند. اگر مشخص شود که شما از این شگردهای ممنوع استفاده می کنید ، گوگل با کاهش رتبه و یا حذف سایت شما از نتایج جست و جو،شما را مجازات می کند.

به عبارت دیگر ، سایتی که برای یک کلمه کلیدی خاص در رتبه اول گوگل قرار دارد ، ممکن است در صورت خرید بک لینک به طور ناگهانی در صفحه 10 گوگل قرار گیرد. بنابراین یک شبه بازدید سایت می تواند از 20000 بازدید کننده ارگانیک در ماه به 500 نفر کاهش پیدا کند.

به طور خلاصه ، به جای تلاش برای فریب الگوریتم ، باید بر روی ایجاد بک لینک های مطمئن تمرکز کنید.

اگر در مورد وبلاگ ها نظر بدهم ، آیا افزایش تعداد بک لینک به من کمک می کند تا بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشم؟
می توانید در بسیاری از وبلاگ ها نظر دهید و بک لینک های خود را در بخش نظرات اضافه کنید. اما لینک های دریافت شده از نظرات وبلاگ (تقریبا) همیشه بک لینک های فالو نیستند و نود درصد آن ها به صورت نوفالو هستند. به عبارت دیگر ، تأثیر زیادی در رتبه بندی جستجوی شما ندارد.

در اوایل سئو ، نظرات وبلاگ یکی از موثرترین راه ها برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا بود. وقتی تعداد بیشتری از وبلاگ نویسان شروع به سو استفاده از این سیستم کردند ، گوگل به آن پایان داد.

در حالی که بک لینک های nofollow در وبلاگ های معتبر هنوز برای بازدیدکنندگان وب سایت مهم است ، اما به طور مستقیم اعتبار وب سایت شما را بهبود نمی بخشد.

یک مورد ضروری برای سایت شما ترکیبی سالم از بک لینک های nofollow و dofollow است.

آیا بک لینک واقعا کار می کند؟
بله ، بک لینک هنوز هم مهم است. بک لینک ها باعث افزایش رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو می شوند. همچنین به شما کمک می کند ترافیک ارگانیک وب سایت خود را رشد دهید.

چه تعداد بک لینک در روز بی خطر است؟
در حالی که تعداد زیادی بک لینک از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما ابتدا گوگل بک لینک ها را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که اسپم نیستند. اگر در عرض یک روز 1000 بک لینک خریداری کرده باشید ، احتمالاً توسط گوگل جریمه خواهید شد. اگر به طور طبیعی در یک روز 1000 بک لینک با کیفیت ایجاد کرده باشید ، جریمه نخواهید شد.

چه اتفاقی می افتد اگر چندین وب سایت ایجاد کنید و همه آنها بلاک لینک به یکدیگر داشته باشند؟
این ترفند به عنوان بک لینک pbn شناخته می شود.

اگر گوگل متوجه شود که سایت شما بخشی از PBN است ، ممکن است با مجازات روبرو شوید.

بک لینک چیست؟
بک لینک ایجاد پیوند از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. هنگامی که وب سایت دیگری به سایت شما لینک می شود ، بک لینک ایجاد می شود. موتورهای جستجو مانند گوگل لینک بک لینک را "توصیه" برای یک صفحه می دانند. طبق بسیاری از مطالعات ، میزان بک لینک با کیفیت در یک صفحه شما را در رتبه بندی جستجوی ارگانیک بالاتر می برد.

گرفتن بک لینک از یک وب سایت خارجی مانند یک "توصیه" برای سایت شما است. هرچه "توصیه" های بیشتری از وب سایت های دیگر داشته باشید ، رتبه سایت شما در نتایج موتور جستجو بالاتر خواهد بود.

با این حال ، همه بک لینک ها برابر نیستند.
اگر می خواهید رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود ببخشید ، انواع خاصی از بک لینک ها را باید دریافت کنید ، همه چیز به کمیت نیست. شما باید از سایت های معتبر یا مرتبط با محتوا یا صنعت خود بک لینک بگیرید.

وقتی وب سایت شما از منابع با کیفیت و معتبر بک لینک دارد ، موتورهای جستجو وب سایت شما را به عنوان یک مرجع می بینند و وقتی آنها شما را به عنوان یک مرجع حساب می کنند ، در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر می روید.

چرا بک لینک مهم است؟

دریافت بک لینک کار سختی است اما بک لینک هایی که کسب می کنید مزایای زیادی برای سایت شما به همراه دارد. این مزایا را می توان به شرح زیر ذکر کرد:

1. بک لینک رتبه بندی گوگل شما را افزایش می دهد
همه می خواهند در گوگل رتبه بالاتری داشته باشند ، بنابراین این محبوب ترین مزیت بک لینک است.

2. بک لینک موجب افزایش بازدید سایت می شود
بازدید از سایتی که از آن بک لینک می گیرید می تواند منجر به تغییر در سایت شما شود و این احتمالاً دومین مزیت بک لینک است.

3. بک لینک به افزایش اعتماد شما کمک می کند
اگر از برخی از وبلاگ های معروف ، اینفلوئنسرها یا سایت های خبری بک لینک بگیرید ، می توانید آنها را با بازدیدکنندگان خود به اشتراک بگذارید و اعتماد آنها را به محصولات خود افزایش دهید.

4. بک لینک به طور طبیعی بک لینک بیشتری را به خود جلب می کند
این مزیت دیگری است که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند. اگر از قبل برخی از لینک های برگشتی با کیفیت در سایت های معروف داشته باشید ، برخی از افرادی که به این سایت ها لینک می دهند نیز به شما بک لینک می دهند.

5. بک لینک ها به شما اجازه می دهند که شناخته شوید
بک لینک سبب می شود سایت شما در معرض افراد بسیاری قرار بگیرد.

چرا بک لینک برای الگوریتم جستجوی گوگل بسیار مهم است؟

مأموریت گوگل این است که به افرادی که برای یک موضوع جستجو می کنند ، بهترین نتایج جستجو را ارائه دهد.

بنابراین چگونه بهترین نتایج را تعیین می کند؟

با درک اینکه دیگران در سایت های خارجی درباره شما چه می گویند قابل اعتمادتر از آنچه در مورد خود می گویید است ، گوگل با دیدن بک لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند می تواند نظر دیگران درباره شما را ببیند.

علاوه بر این، گوگل برای اصلاح و بهبود نتایج بیش از 200 فاکتور به الگوریتم های خود (سیگنال های شبکه های اجتماعی ، سرعت بارگیری وب سایت ، سن دامنه ، معماری وب سایت ، کیفیت محتوا و ...) اضافه کرده است. اما برای گوگل ، بک لینک قوی همیشه قوی ترین سیگنال بوده است. بنابراین کیفیت همیشه به معنای یک قسمت اساسی از نحوه کار الگوریتم است. جذب بک لینک با کیفیت به وب سایت همیشه مهم خواهد بود و همیشه برای رتبه بندی خوب در نتایج جستجوی گوگل ضروری است.

بک لینک های مضر چیست؟

ما در مورد اهمیت بک لینک صحبت می کنیم ، اما همه بک لینک ها برای وب سایت شما مفید نیستند. بک لینک از منابع غیرقابل اعتماد و سوال برانگیز می تواند بد دسته بندی شود و روی نمره سئو شما تأثیر منفی بگذارد. به خصوص اگر این سایتها در گذشته توسط گوگل(یا سایر موتورهای جستجو) جریمه شده باشند ...

مشخصات یک بک لینک مخرب:

اقتدار دامنه کم
نمره هرزنامه بالا
بیش از 100 لینک خروجی به یک صفحه
دامنه توسط گوگل نمایه نشده باشد
اگر بک لینک ها را از چنین وب سایتی شناسایی کنید ، حذف این بک لینک ها با دنبال کردن روند رد بک لینک توسط گوگل از تأثیر منفی سایت شما جلوگیری می کند.

7 روش برتر برای دریافت بک لینک

در حال حاضر ، احتمالاً با خود فکر می کنید ، "بله ، من می دانم که لینک دهی با کیفیت برای وب سایت من چیز مهمی است ، اما چگونه می توانم بک لینک بگیرم ؟"

موثرترین کمپین های ایجاد بک لینک با نوشتن محتوای با کیفیت شروع می شوند. هنگامی که با افراد مناسب به اشتراک گذاشته می شود ، پست های مفید وبلاگ شروع به بدست آوردن لینک و رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو می کنند.

با این حال ، بهترین راه برای شروع رشد این روند طبیعی ، تعامل فعالانه با وبلاگ نویسان برای محتوای با کیفیت است.

با توجه به این مهم ، ما لیستی در رابطه با روش های کسب بک لینک برای شما آماده کرده ایم. بیایید با هم نگاهی بیندازیم:

1. دسترسی هدفمند بک لینک را انجام دهید
پس از انتشار مقاله وبلاگ ، 3-4 عبارت پیدا کنید که مقاله شما را توصیف می کنند. این عبارات را در گوگل جستجو کنید و با نویسندگان بهترین مقالاتی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، تماس بگیرید.

در مقاله خود از آنها تعریف کنید. مواردی را برای افزودن ارائه دهید. مطالب منسوخ و نادرست را به آنها گزارش دهید.

مقاله خود را در حین صحبت با آنها در میان بگذارید و آنها را تشویق کنید تا به مقاله شما بک لینک بدهند.

2. یک نویسنده مهمان باشید
شما می توانید در بسیاری از سایت ها و وبلاگ هایی که انتشار مقاله شما را می پذیرند ، نویسنده مهمان باشید. این روش مؤثرترین راه برای دستیابی به مخاطبان جدید است.

اما قبل از نوشتن مقاله ، از موارد زیر اطمینان حاصل کنید:

مکانی که می نویسید باید با موضوع وب سایت یا وبلاگ شما مرتبط باشد.
شما باید یک مقاله حرفه ای و جالب بنویسید که روی کیفیت متمرکز باشد ، نه مقاله ای که در آن از شرکت یا خودتان تعریف کنید. به یاد داشته باشید که یک مقاله بد شهرت بدی به همراه خواهد آورد.
لینک هایی ایجاد کنید که به وب سایت شما کمک کند ، نه لینک هایی که ممکن است بر رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارد.


3. منابع را بنویسید
یک راه آسان برای بدست آوردن بک لینک با کیفیت ، نوشتن گواهی برای وب سایت هایی است که استفاده می کنید. فقط در عرض چند دقیقه می توانید از صفحه اصلی یک وب سایت معتبر پیوند کسب کنید. تا زمانی که واقعاً مشتری این محصول هستید ، احتمالاً در ازای مراجعه می توانید پیوند دریافت کنید.

4. مصاحبه
مصاحبه های آنلاین یک روش عالی برای به دست آوردن لینک برای وب سایت شما است. وقتی در زمینه کاری خود مقتدر باشید ، پیشنهادهای مصاحبه زیادی دریافت خواهید کرد ، اما تا آن زمان فرا رسد ، باید روش های مختلفی را امتحان کنید. در مورد مصاحبه در مورد وب سایت ها تحقیق کرده و با آگاهی از آنها درباره اطلاعاتی که می توانید به آنها کمک کنید ، به آنها بگویید که می خواهید مصاحبه کنید.

5. لینک های داخلی ایجاد کنید
لینک های داخلی عامل مهمی برای داشتن یک وب سایت موفق است. با ساختار لینک داخلی خوب ، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی در وب سایت پیمایش کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهند.

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، ابزارهایی وجود دارند که می توانند به صورت خودکار لینک های داخلی ایجاد کنند.

6. استراتژی های رقبا را بررسی کنید
اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را بیشتر کنید ، باید نگاهی به استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبا بیندازید. برای این منظور ، باید رقبای خود را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و تکنیک ها و روش های بازاریابی محتوا را درک کنید. این به شما کمک می کند بک لینک خود را چند برابر کنید و بهتر بفهمید که آنها از چه روشی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، اگر به عنوان نویسنده مهمان بک لینک دریافت می کنند ، سعی کنید در همان وب سایت ها پست مهمان بنویسید

7. طرفداران رقبای خود را پیدا کنید
اگر رقبای شما طرفداران کافی برای هواداری دارند ، بدون شک می توانید آنها را ترغیب کنید تا با شما نیز ارتباط برقرار کنند. این در صورتی است که محتوایی مشابه یا حتی برتر از رقبایتان ایجاد می کنید. اگر بتوانید این افراد را به طرفداران وب سایت خود تبدیل کنید ، احتمالاً با شما نیز ارتباط برقرار خواهند کرد.

بیشترین سوالات در مورد بک لینک

آیا وب سایت ها هنگام خرید بک لینک جریمه می شوند؟
گوگل ؛با خرید بک لینک و پر کردن مطالب با کلمات کلیدی مخالف است و دائماً در الگوریتم های خود به روزرسانی های جدیدی ارائه می کند که تاکتیک های سئو را تعریف می کنند. اگر مشخص شود که شما از این شگردهای ممنوع استفاده می کنید ، گوگل با کاهش رتبه و یا حذف سایت شما از نتایج جست و جو،شما را مجازات می کند.

به عبارت دیگر ، سایتی که برای یک کلمه کلیدی خاص در رتبه اول گوگل قرار دارد ، ممکن است در صورت خرید بک لینک به طور ناگهانی در صفحه 10 گوگل قرار گیرد. بنابراین یک شبه بازدید سایت می تواند از 20000 بازدید کننده ارگانیک در ماه به 500 نفر کاهش پیدا کند.

به طور خلاصه ، به جای تلاش برای فریب الگوریتم ، باید بر روی ایجاد بک لینک های مطمئن تمرکز کنید.

اگر در مورد وبلاگ ها نظر بدهم ، آیا افزایش تعداد بک لینک به من کمک می کند تا بازدید بیشتری از وب سایت خود داشته باشم؟
می توانید در بسیاری از وبلاگ ها نظر دهید و بک لینک های خود را در بخش نظرات اضافه کنید. اما لینک های دریافت شده از نظرات وبلاگ (تقریبا) همیشه بک لینک های فالو نیستند و نود درصد آن ها به صورت نوفالو هستند. به عبارت دیگر ، تأثیر زیادی در رتبه بندی جستجوی شما ندارد.

در اوایل سئو ، نظرات وبلاگ یکی از موثرترین راه ها برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا بود. وقتی تعداد بیشتری از وبلاگ نویسان شروع به سو استفاده از این سیستم کردند ، گوگل به آن پایان داد.

در حالی که بک لینک های nofollow در وبلاگ های معتبر هنوز برای بازدیدکنندگان وب سایت مهم است ، اما به طور مستقیم اعتبار وب سایت شما را بهبود نمی بخشد.

یک مورد ضروری برای سایت شما ترکیبی سالم از بک لینک های nofollow و dofollow است.

آیا بک لینک واقعا کار می کند؟
بله ، بک لینک هنوز هم مهم است. بک لینک ها باعث افزایش رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو می شوند. همچنین به شما کمک می کند ترافیک ارگانیک وب سایت خود را رشد دهید.

چه تعداد بک لینک در روز بی خطر است؟
در حالی که تعداد زیادی بک لینک از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما ابتدا گوگل بک لینک ها را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که اسپم نیستند. اگر در عرض یک روز 1000 بک لینک خریداری کرده باشید ، احتمالاً توسط گوگل جریمه خواهید شد. اگر به طور طبیعی در یک روز 1000 بک لینک با کیفیت ایجاد کرده باشید ، جریمه نخواهید شد.

چه اتفاقی می افتد اگر چندین وب سایت ایجاد کنید و همه آنها بلاک لینک به یکدیگر داشته باشند؟
این ترفند به عنوان بک لینک pbn شناخته می شود.

اگر گوگل متوجه شود که سایت شما بخشی از PBN است ، ممکن است با مجازات روبرو شوید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 336
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 4766
  • بازدید سال : 13778
  • بازدید کلی : 20590
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی